pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

הסכם בין משרד הביטחון למלווי נכי צה"ל

19 מאי

ההסכם ישפר משמעותית את תנאי העסקתם של 2,800 מלווי נכי צה"ל

הסכם עבודה חדש למלווי נכי צה"ל נחתם היום (18/5/22) בין משרד הביטחון, ארגון נכי צה"ל וההסתדרות הלאומית המייצגת את וועד המלווים.
ההסכם נחתם בהתערבות שר הביטחון בני גנץ, ובליווי צמוד של יו"ר ארגון נכי צה"ל עידן קלימן, ההסתדרות הלאומית וועד מלווי נכי צה"ל.
לדברי חותמי ההסכם, ההסכם ישפר משמעותית את תנאי העסקתם של 2,800 מלווי הנכים, שהיום נושמים לאחר שנים בהם לא עודכן ההסכם עימם.

בשנה האחרונה מנהלים המלווים וההסתדרות הלאומית מאבק עיקש מול משרד הביטחון, כדי לקבל תגמול ראוי והוגן וסל כלים מקצועי, שירחיב את יכולתם לתת את השירות שהם מעניקים לציבור נכי צה"ל. הבשורה המשמעותית ביותר בהסכם נוגעת ליותר מ-1,500 מלווים: דור ב' יבוטל ותנאי העסקתם יושוו לתנאי עובדי דור א'. כך יופסק המנהג הפסול של אפלייה בין עובדים המבצעים את אותה העבודה.

ארגון נכי צה"ל מברך על השגת ההסכם עבור מלווי נכי צה״ל העושים עבודה יומיומית חשובה מאין כמוה, קשה ולעיתים מאתגרת עם פצועות ופצועי צה״ל.
ההסכם, שנחתם בין ארגון נכי צה"ל, משרד הביטחון, וההסתדרות הלאומית המייצגת את וועד המלווים, ישפר משמעותית את תנאי העסקתם של 2,800 מלווי הנכים, לאחר שנים בהם לא עודכן ההסכם עימם.

יו״ר ארגון נכי צה״ל עידן קלימן: ״הארגון היה שותף למאבקם הצודק של המלווים והתעקש על הכללת הסכם עמם בתוך רפורמת ׳נפש אחת׳. שיפור תנאיהם של מלווי נכי צה״ל מסמן שיפור משמעותי באיכות חייהם של פצועות ופצועי צה״ל״.

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316