pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

מתקן מונגש נוסף לגינת המשחקים נתרם לבית הלוחם תל-אביב

19 מאי

באירוע הוקרה שנערך לזכרו של אברהם בן ארצי ז"ל (ביום שני ה-16/5/22), נכה צה"ל ואביה של נועה רוטמן אשר חזרה לבית הלוחם בתל אביב בו שהתה בילדותה עם אביה, עת עבר את תהליך השיקום מפציעתו. נועה ובן זוגה אלדד, תרמו מתקן מונגש לגינת המשחקים בעלות של כ-100,000 ש"ח.
המתקן, יחיד מסוגו בארץ, מאפשר לראשונה עלייה של אדם עם כיסא גלגלים, בו יוכל לשחק יחד עם ילדיו.

יו"ר ארגון נכי צה"ל, עו"ד עידן קלימן:
״יש נטייה, כשחייל נפצע, לשכוח את המשפחה הקרובה שנפגעת יחד איתו. אנחנו תמיד רואים את בתי הלוחם כבית של כל המשפחה, ומוקירים את משפחות הפצועים כחלק מהמסע השיקומי המורכב. אני גאה כשמגיעים לכאן צעירים כמוך, שמזהים את הבית הזה כבית שלהם, ועוד יותר כאשר אלו חוזרים לכאן ותורמים לנו בחזרה. תודה לנועה על המהלך הלא מובן מאליו."

הרב משה הגר ששירת תחת אברהם בן ארצי: "לאברהם היה זיכרון פנומנלי ועברית צחה. תמיד היה זוכר את שמות המשפחה של כל חייליו. לא אשכח אותו יוצא מהג'יפ עם ספר שירה בידו ופנים מגולחות, כל צעד שלו היה בגדר נס, והוא היה דמות להערצה ומודל לחיקוי לכולנו״.

נועה רוטמן: "בשבתות היינו קמים מוקדם כדי ללכת לספארי, מתרגשים מפני מה שנראה גם אם ידענו שנישאר ברכב…לפני שהיינו מגיעים לבית הלוחם ויושבים אז על הדשא, כי אין עוד הרבה שאפשר לעשות עם מסמר ברגל. הפינה הזו הופכת גינה רגילה לכזו שפונה גם לאלו שהמסע האנושי קשה להם, ואם באמצעותו תשתנה החוויה של ילד או ילדה אחת, זו תהיה זכות ענקית. אם ובתקווה שהמתקן המיוחד הזה יתרחב למקומות נוספים, אז שישא את שמו של אברהמל'ה בן ארצי.
תודה לארגון נכי צה"ל ואגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל, על הזכות לפעול יחד."

צילום: מארק נומדר

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316