pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

עדכונים מהרופא הראשי באגף השיקום

22 אוקטובר

בשל המצב הביטחוני, להלן מספר עדכונים מהרופא הראשי באגף השיקום משרד הביטחון, הנוגעים לקידום וייעול הטיפול באספקת תרופות לנכי צה"ל אשר תואמו עם משרד הבריאות:

1. תרופות המסופקות לנכים על סמך טופס 29 ג פרטני (מרשם המאפשר לייבא תרופות שאינן רשומות בישראל) אגף השיקום בסיוע משרד הבריאות מבצעים הארכה מנהלית ל- 3 חודשים.

2. תרופות נרקוטיות – נכה שעזב את ביתו ושכח לקחת עימו את התרופות הנרקוטיות – סוכם עם הנהלת אגף הרוקחות במשרד הבריאות כי במצב כזה, יש אישור ממשרד הבריאות שהרופא המחוזי יוציא מרשם השלמה לנרקוטיקה עד לסוף החודש. המרשם יכובד בבתי המרקחת ולא יהיה צורך לפנות לרוקח המחוזי בלשכת הבריאות.

3. מחסור בתרופות – אגף השיקום מעדכן באתר את התרופות שבמחסור (זה משפיע גם על כרטיס התרופות באזור האישי). תישלח הודעה לנכים עם המלצה לבחור תרופה גנרית (חלופה לתרופה מקורית) וזו תסופק לנכה ככל שהיא קיימת במלאי. במידה והנכה מבקש לקבל את התרופה האתית (מקורית) או שלא קיימת תרופה גנרית, יישלח אליו באמצעות מייל בלבד מרשם ידני מהרופא המחוזי באמצעותו יוכל לרכוש תרופה בבית מרקחת פרטי ולהגיש בהמשך בקשה להחזר כספי (יש לצרף חשבונית ועותק מהמרשם).

4. רישיונות לקנאביס רפואי – מתבצעת פעולה יזומה ומרוכזת של יחידת השר"פ באגף השיקום בסיוע  ד"ר מלכה לזר  להארכת רישיונות הקנאביס לחצי שנה לכל מטופל שרישיון הקנאביס שלו מסתיים עד סוף חודש נובמבר. ככל שיש פניות בנושא, נא להעביר אלינו במרוכז כולל פרטי נכים-ת.ז או מס' תיק.

5. מוקד אגף השיקום מעודכן.

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316