pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

דבר הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי, לרגל יום ההוקרה

30 נובמבר

דברי ראש המטה הכללי, רב-אלוף הרצי הלוי לפצועי ופצועות צה"ל

פצועות ופצועי צה"ל יקרים, 
מדינת ישראל מצויה כמעט שמונה שבועות במלחמה. מלחמה על הבית מול אויב שחרט על דגלו מוות וחורבן. אנחנו נלחמים כצבא עוצמתי בשם קדושת החיים. פועלים על פי מוסר, על פי ערכי הצדק עליהם קמה המדינה, כחוליה בשרשרת הדורות.

בימים אלה אנו בהפוגה שמטרתה השבת החטופים הביתה. זוהי מטרה עליונה, ונמשיך לחתור בלי הפסקה ולנצל כל הזדמנות להשבת החטופים. זו תהיה מלחמה ארוכה ואנו נילחם בה עד שנשיג את מטרותיה. אנחנו נחושים לשוב להילחם באויב בעוצמה, ולא נפסיק עד שנפרק את חמאס שלטונית וצבאית. 

גם בימים אלה אנחנו זוכרים את מי שלחמו איתנו במלחמות העבר, במשימות הביטחון וההגנה בשגרה. מי כמוכם יודע שלמלחמה יש מחיר כבד וכואב, אבל הכרחי. אני יודע שהימים האלה אינם פשוטים עבורכם. המראות והסיפורים קשים עבור כולנו, אבל לכם ביתר שאת. אתם שנפגעתם במלחמתנו הצודקת, הייתם נכונים להקריב למען הגנת המדינה, בפציעתכם הצלתם חיים.

חלקכם עוד נמצאים בבתי בחולים, וחלקכם כבר שבתם הביתה ובימים אלה אתם מתחילים מסע שיקום והחלמה. אנחנו מחבקים אלינו את הפצועים בגוף ובנפש. לעיתים הפגיעה אינה פיזית או נראית לעין ולנו, המפקדים, האחריות לזהות, לטפל, ללוות אתכם במסע הזה. באותה נשימה, אנחנו חשים את הרוח הגבית שלכם מפעמת בנו בכל הלוחמים ומפיחה בשורותינו תקווה.

אני מבטיח לכם, רוחנו איתנה, נילחם בעוז רוח ובנחישות, כמוכם ננצח ונבטיח תקומה וחיים חדשים. אתם הגיבורים והגיבורות, הייתם ותמיד תהיו חלק ממשפחת צה"ל. שולח לכם חיבוק חם.

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316