pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

שבוע המצוינות הישראלית

27 אפריל

אנחנו גאים להשתתף בשבוע המצוינות הישראלית עם הרצאות מתוך פרויקט "עכשיו אני" של שתי פצועות צה"ל ותוכניתן לבניית מסוגלות של פצועות צה"ל בחיים האזרחיים.

מי-גל אבינועם שירתה כמפקדת טירונים, כשבתחילת אוקטובר 2000 חטפה בקבוק תבערה בראשה באוטובוס בדרכה לבסיס. בסוף האירוע שכבה על הרצפה וראתה כיצד נוסעי האוטובוס מתרוממים, מפנים את הרסיסים, אבל היא לא הצליחה לקום. היום היא עורכת דין, בעלת משתלה, חברת מועצה ומחזיקה בתיק הרווחה באבן יהודה.

דנה פנחסוב נלחמה בבג"ץ כדי להיות החובשת הראשונה בקבע במג"ב. חצי שנה לתוך התפקיד נפגעה אנושות בפיגוע באוטובוס. אחרי שבילתה חיים שלמים בשיקום עצמי ופעילות התנדבותית, היא נרתמת למשימה.

מי-גל ודנה נלחמו כדי להגיע למצוינות ולתפקידים משמעותיים בצבא, ומצאו את עצמן בקרב כפול: בשדה הקרב בו הן חשופות לפציעות כתוצאה מהפעילות המבצעית בדיוק כמו הגברים, ובעל כורחן גם בחזית המאבק בתפיסת המערכת והחברה לפיה נשים יכולות פחות.

הן קמו ועשו מעשה כשהקימו יחד את "עכשיו אני", תוכנית לבניית מסוגלות של פצועות צה"ל בחיים האזרחיים, במסגרתה מקבלות המשתתפות כלים לפיתוח מסוגלות, בניית החוסן והערך העצמי, לצד הקמת רשת נשים חברתית שדוחפות אחת את השנייה להצליח ולהגביר את הנוכחות נשית במרחב הציבורי והאישי.

בהרצאותיהן הן יספרו את סיפורן וירחיבו על התוכנית והתהליך, לצד ליווי מובילות שמדגימות מנהיגות נשית לוחמת מהי.

11.5.2023, יום חמישי, שעה 19:00, בית הלוחם, רח' שמואל ברקאי 4, ת"א

להרשמה למפגש חשיפה – סיפור אישי של פצועות צה"ל >>

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316