pas artical

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

תכנית אחים

18 אוגוסט

תכנית אימון וליווי שנתית לנכי צה"ל

תכנית אחים (אומץ • חברות • יושר • מצויינות) להתקדמות בכל תחומי החיים ולחזרה למסלול חיים מיטבי למימוש הפוטנציאל האישי.
נכי צה"ל הצעירים יקבלו לראשונה מעטפת שלמה שמטרתה לאפשר להם חוויה מעצימה, מלמדת ואף מועילה, שבסופה יוכלו להשתלב היטב בחברה.

משך התכנית:

10 חודשים של מסע אישי, אתגרי וקבוצתי המשנה חיים.

מה כוללת התכנית:

התכנית בנויה משלושה חלקים:

חלק ראשון – גיבוש והיכרות    גיבוש של יומיים במסע ישראלי. משתתפיה יצאו למסע זהות ברחבי הארץ, בין אתרי טבע, היסטוריה, זיכרון ומורשת שיוביל אותם להתבונן פנימה אל הנדבכים המרכזיים בזהותם האישית והישראלית. הם יתמודדו עם אתגרים חדשים ויעמיקו את תחושת השייכות למדינה ולערכיה.

חלק שני – טיול אתגרי בישראל    טיול תרמילאים אתגרי, שיאו הוא טיפוס לאחד מרכסי ההרים הגבוהים. את המסע ילווה צוות של אנשי מקצוע שידאג לשקף לתמוך ולהקנות כלים להתמודדות עם הקשיים הפיזיים והמנטאליים הצפים על פני השטח במהלך הטיול. ההתמודדות והעמידה באתגרים מסייעים לנכי צה"ל לפגוש את חזקותיהם ולקבל החלטות משנות חיים בנוגע לעתידם בהמשך הדרך.

חלק שלישי – תכנית אימון וליווי למימוש הפוטנציאל האישי     תכנית המשך שמטרתה לאפשר לנכי צה"ל לגדול ולהצליח באמצעות למידה ולווי של אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום האימון והמנטורינג בישראל. התכנית מיועדת להאיץ תהליכי התפתחות של כל אחד מנכי צה"ל המשתתפים בתכנית, שילוב של תהליך לווי אישי של איש מקצוע יחד עם תהליך קבוצתי שיאפשר לכל אחד להיות חלק מקהילה לומדת, לקבל שיקוף והשראה מחבריו לתכנית ולהיות מחוייב לתהליך במלואו.
משך התכנית: 36 מפגשים שבועיים, בהם יזכו משתתפי המסע לתכנית מכוונת לצמיחה אישית ובניית אופק תעסוקתי, תוך כדי רכישת כלים להתמודדות נכונה עם האתגרים שבדרך.
התכנית מהווה הזדמנות יוצאת דופן לגלות את טביעות האצבע הייחודיות של כל אחד ואחת מהפצועים והפצועות, לפגוש מחדש את היכולות והחוזקות שלהם, לסמן יעדים ולרכוש כלים למימושם. צוות המנחים המקצועי בונה בהדרגה תכנית אישית הכוללת חזון אישי והצבת יעדים ומסדנאות ומפגשים מעוררי השראה עם דמויות משפיעות במשק ובחברה הישראלית תוך שילוב של העברת ידע ופרקטיקה. התכנית תתמקד בקידום תחומי החיים השונים: מערכות יחסים, זוגיות, כסף, קריירה, לימודים, קבלת החלטות, התפתחות אישית מתמשכת, סביבה מקדמת, גילוי וחיזוק החוזקות האישיות.

הצטרפו לתכנית – לפרטים והרשמה:

שגית שרון – מנהלת התכנית  •   טל' 054-4599479   •   דוא"ל:  sagit.achim@gmail.com
אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל  •   טל' 03-6461648   •   דוא"ל:  yedidim@inz.org.il

 

 

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316