

דרושים/ות כח אדם
מנהל/ת אגף הספורט לבית הלוחם תל אביב
תיאור התפקיד
100% משרה בכפיפות למנהל בית הלוחם
תיאור התפקיד:
ניהול, פיתוח והובלת אגף הספורט בבית הלוחם תל אביב, תוך יצירת מענה מקצועי ומותאם לצרכי פצועי צה"ל בענפי הספורט התחרותיים והעממיים.
התפקיד כולל אחריות על פיתוח והפעלת תוכניות ופעילויות, ניהול צוות רכזים, וליווי שיקומם של הפצועים במסגרת פעילות האגף.
תחומי אחריות:
• גיבוש תוכנית עבודה שנתית לאגף הספורט, לרבות תקציב ויעדים מדידים.
• ייזום, פיתוח והוצאה לפועל של תוכניות, פעילויות וענפי ספורט המתואמות לקהילת הפצועים ומשפחותיהם כמענה לצרכיהם הייחודיים.
• אחריות מקצועית על מתקנים כגון אולמות ספורט, חדר כושר, בריכות שחייה, מגרשי ספורט, אולמות סטודיו, מכוני פילאטיס וכד'.
• קידום פעילויות ייחודיות במטרה לעודד את חברי בית הלוחם להשתלב בענפי הספורט המגוונים בבית הלוחם תל אביב
• פיתוח תוכניות ספורט חדישות התואמות לצרכי הפצועים חברי בית הלוחם ת"א.
• בניית קהילות סביב פעילות הספורט בקרב הפצועים לטובת בניית רשת חברתית ותמיכה הדדית.
• איתור ופיתוח ספורטאים בענפי ספורט פראולימפים לטובת יצירת עתודה הישגית לסגל הפראולימפי.
• הפקת אירועי ספורט ייחודיים, סדנאות והרצאות לקהל הפצועים.
• ניהול, הכשרה וחניכה של צוות הרכזים והמאמנים.
• יצירת שיתופי פעולה עם גורמים רלוונטיים פנים וחוץ ארגוניים.
ניהול והנחיית צוות:
• ניהול, הדרכה וליווי מקצועי של צוות הרכזים והמאמנים.
• קביעת יעדים אישיים וצוותים ומעקב אחר ביצועם.
• קיום ישיבות צוות סדירות והדרכות מקצועיות.
• פיתוח מקצועי של הצוות והעצמת יכולותיהם.
דרישות התפקיד:
1. ניסיון מקצועי :
• ניסיון קודם של 5 שנים בניהול מרכזי ספורט או מועדוני ספורט.
• ניסיון קודם בניהול מרכזי ספורט עבור נכים- יתרון.
• ניסיון קודם של 3 שנים לפחות בספורט הישגי אולימפי או פראולימפיים כספורטאי או מאמן - יתרון משמעותי.
• ניסיון קודם של 3 שנים לפחות בניהול תוכניות ו/או פרויקטים בתחום הספורט והקהילה.
• ניסיון בעבודה מול גופים ציבוריים, פרטיים או מלכ"רים בספורט.
2. השכלה:
• תואר ראשון בחינוך גופני- חובה.
• תואר שני בחינוך גופני- יתרון.
• בוגר קורס ניהול כללי- יתרון.
• בוגר קורס ניהול מערכות ספורט- יתרון.
• שליטה באנגלית- יתרון.
3. מיומנויות ניהוליות:
• בניית תוכנית עבודה ומימושה.
• ניהול תקציב וביצוע מעקב תקציבי.
• יכולת ניהול צוות עובדים ומתנדבים.
• יכולת תכנון, ארגון וביצוע פרויקטים.
• כתיבת דו"חות ביצוע והערכה תקופתיים.
• תיעוד ומעקב אחר פעילות המחלקה במערכות המידע.
• כושר קבלת החלטות, פתרון בעיות ויכולת לעבוד תחת לחץ.
4. כישורים אישיים:
• כושר מנהיגות והובלת צוות.
• יוזמה, חדוות עשייה, שירותיות ויחסי אנוש מצוינים.
• יכולת עבודה בסביבה מורכבת ורגישה.
• יכולת תקשורת מצוינת בעבודת צוות ובין-אישית.
• יצירתיות ויכולת להוביל תהליכים חדשים ומעניינים.
• יכולת הקשבה והבנה לצרכים של קהל צעיר והיכולת ליצור קשרים אמפתיים.
5. כישורים טכנולוגיים:
• שליטה טובה במחשב ובתוכנות office (Word, Excel, PowerPoint).
6. יכולת עבודה תחת לחץ:
• ניהול של מס' פרויקטים במקביל, תוך שמירה על איכות ותיאום בין הפעילויות השונות.
• כושר ארגון מצוין, עמידה בזמנים והתמודדות עם אתגרים.
• נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות
כחלק מהליך הקבלה נדרש/ת המועמד/ת לעבור מבחני מיון במכון מיון.
קורות חיים יש להפנות בציון שם המשרה למייל
אנו מודים מראש לכל הפונים, אולם רק פניות מתאימות תזכנה למענה.
* המודעה פונה לנשים וגברים כאחד *