

דרושים/ות כח אדם
מנהל/ת אגף תוכן תוכניות שיקום וקהילות
תיאור התפקיד
לארגון נכי צה"ל דרוש/ה
מנהל/ת אגף תוכן תוכניות שיקום וקהילות
100% משרה בכפיפות למנכ"ל הארגון
ארגון נכי צה"ל שם לעצמו למטרה לשלב את פצועי ופצועות צה"ל וכוחות הביטחון במסגרות תוכניות שיקום שונות ומגוונות, כחלק מתהליך שיקומם וחזרתם לחיים מלאים כאזרחים פעילים ותורמים בחברה הישראלית.
מנהל/ת תוכניות השיקום, אחראי/ת על יציר ה ופיתוח, תכנון ו ניהול הובלת תוכניות שיקום ושירותים חברתיים לנכי צה"ל, ועידוד שילובם החברתי והקהילתי.
עבודת מטה הכוללת ניהול צוות, תקציבים ושיווק הפעילויות ובכלל כך הפעלת פעילות ותכני השיקום בבתי הלוחם.
תחומי אחריות:
1. פיתוח ויישום תוכניות שיקום:
א. שותפות בהתוויית מדיניות כלל ארגונית לניהול תחום התוכן, לרבות גיבוש סטנדרטים להפעלת השירותים וכן פיתוח מדדי איכות ותפוקה.
ב. תכנון, פיתוח והפעלה של תוכניות שיקום לנכי ופצועי מערכת הביטחון.
ג. התאמת התוכניות לצרכים ולקהילות מגוונות.
ד. בניית התוכניות והתכנים בשיתוף פעולה עם צוותים רב-תחומיים (מטפלים, פיזיותרפיסטים, עובדים סוציאליים, אנשי טיפול בטראומה וכו') כדי להבטיח טיפול הוליסטי ומקיף.
2. פיתוח ויצירת תוכן מקצועי:
א. פיתוח ויצירת תוכן חברתי שיקומי המתמקד בנכים ובצרכיהם.
ב. עבודה עם מקצוענים בתחום השיקום והבריאות ליצירת תוכן עדכני ומועיל.
ג. ארגון כנסים, הרצאות, סדנאות ופעילויות חשיפה לפעילויות העמותה.
3. תיאום, בקרה וניהול תוכניות שיקום (חברתיות וקהילתיות):
א. פיתוח והפעלת תוכניות שיקום המסייעות לנכי צה"ל, להשתלב בקהילה ולשפר את איכות חייהם.
ב. ארגון פעילויות קבוצתיות, סדנאות, אירועים ומפגשים שנועדו להעצים את תחושת השייכות של הנכים לקהילה ולארגון.
4. מעקב והערכה של תוכניות:
א. ניהול מערכות מעקב והערכה לתוכניות השיקום.
ב. בניית מערכות למעקב אחר יעדי תוכניות – ניתוח והערכה של הצלחת התוכניות השונות והמלצות לשיפורים עתידיים.
ג. מדידה של השפעת התוכניות על איכות חייהם של הנכים וביצוע התאמות בהתאם.
5 ניהול צוות עובדים, תקציבים ומשאבים:
א. ניהול צוות עובדים מקצועיים ומתנדבים העוסקים בתחום השיקום והחברה, כולל הדרכה, תמיכה מקצועית ותכנון משימות.
ב. גיוס, הכשרה והדרכת עובדים לצורך ביצוע תוכניות השיקום והפעילויות החברתיות.
ג. אחריות לניהול תקציב תוכניות השיקום והחברה, כולל פיקוח על הוצאות והכנסות.
ד. אחריות לשימוש יעיל במשאבים הקיימים והבטחת פיקוח תקציבי על פעילויות התוכניות.
דרישות התפקיד:
השכלה:
תואר שני לפחות- חובה. אוריינטציה לתחומי טיפול/שיקום- עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה,
בריאות ציבורית או תחומים דומים.
הכשרה בתחום שיקום נכים (יתרון).
ניסיון:
א. ניסיון מוכח בניהול צוותים, פרויקטים ותקציבים, בדגש על ראייה מערכתית והוליסטית.
ב. ניסיון של לפחות 3-5 שנים בתחום השיקום או בתחום השירותים החברתיים, עם דגש על עבודה עם אוכלוסיות נכים ופצועים (יתרון)
ג. ניסיון בניהול תוכניות /פרויקטים שיקומיים, כולל יצירת תוכן והפעלת תוכניות (יתרון)
ד. ניסיון בתחום השיקום הגופני והחברתי (יתרון).
ה. שליטה גבוהה במערכות מחשוב (Office ,Excel, כלי ניהול פרויקטים).
כישורים אישיים:
א. יכולת ניהולית מצוינת, גמישות ויכולת לעבוד בסביבה דינאמית.
ב. יכולת גבוהה בתקשורת בין-אישית ויכולת עבודה עם מגוון אוכלוסיות.
ג. כישורי ארגון וניהול פרויקטים ברמה גבוהה.
ד. יצירתיות ויכולת פתרון בעיות בשטח.
ה. מחויבות למתן שירות איכותי לנכים ולפצועים.
כחלק מהליך הקבלה נדרש המועמד לעבור מבחני מיון במכון מיון.
קורות חיים יש להפנות בציון שם המשרה ל- [email protected]
אנו מודים מראש לכל הפונים, אולם רק פניות מתאימות תזכנה למענה.
המודעה פונה לנשים וגברים כאחד