pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

סיקור מחאת נכי צה"ל

18 אפריל

מחאת נכי צה"ל שהתקיימה היום 18/4/21 בתל-אביב, כל ערוצי התקשורת סיקרו את ההפגנה:
הכתבים וציוותי הצילום ליוו את המחאה, כבר בשעות הבוקר כשהחלו להאסף נכי צה"ל מול הקריה הגיעו צוותי תקשורת מכל ערוצי הטלוויזיה והעיתונות ובמהלך היום פורסמו כתבות וצילומים שתיעדו את המחמאה.

להלן קישורים לכתבות השונות:

Ynet – לכתבה המלאה>>
נכי צה"ל חסמו את נתיבי איילון: "כולנו איציק סעידיאן"
מאות בני אדם, בהם משפחת סעידיאן, מפגינים בדרישה לרפורמה עמוקה באגף השיקום במשרד הביטחון: "אנחנו נטל, העדיפו לקבל אותנו בארון". השוטרים אפשרו את חסימת הכביש. אחותו של סעידיאן פנתה למוחים בדמעות: "תנצחו את המלחמה שלו". גנץ דרש מנתניהו לכנס את הממשלה ולקדם את הרפורמה

הארץ – לכתבה המלאה >>
"שאיציק יהיה האחרון": מאות מפגינים חסמו את איילון במחאה נגד משרד הביטחון
המפגינים מחו על התנהלות אגף השיקום במשרד בטיפול בנכי צה"ל, ברקע המקרה של איציק סעידיאן שהצית את עצמו. מנכ"ל משרד הביטחון אמר הערב: "יש לנו כשלים ויש שגיאות, נקדם מהלכים הכי מהר שאפשר"

וואלה – לכתבה המלאה >>
מאות נכי צה"ל חסמו את נתיבי איילון עקב סעידיאן: "לא משאירים פצועים מאחור"

כ-700 מפגינים התייצבו בשערי משרד הביטחון בתל אביב בדרישה ליישם את החלטות ועדת בן ראובן על הכשלים בטיפול בנכי צה"ל. הם הניפו שלטים עליהם נכתב "סליחה שנפצעתי" ו"תפסיקו להתעלל בגיבורים". המשטרה חסמה את רחוב קפלן, והמוחים החלו לצעוד בנתיבי איילון לכיוון דרום

ישראל היום – לכתבה המלאה >>
נתניהו נפגש עם יו"ר ארגון נכי צה"ל: "נביא לממשלה רפורמה מקיפה תוך שבועיים"
רה"מ על מחאת הענק בת"א: "מצוקתם של נכי ופצועי צה"ל היא אמיתית" • מאות מפגינים, בהם גם הלומי קרב, נשאו שלטים שעליהם נכתב "דם נכי צה"ל אינו הפקר" ו"כולנו איציק סעידיאן" • גורמים בארגון נכי צה"ל: "גנץ הקים עוד ועדה לרפורמה במקום לנקוט בצעדים מיידים"

מעריב – לכתבה המלאה >>
נתניהו: "נביא רפורמה כוללת לטיפול בפצועים, נכים והלומי הקרב"

לאחר הפגנת התמיכה למען נכה צה"ל הלום הקרב שהצית עצמו בשבוע שעבר, רה"מ הגיע לקריה ונפגש עם יו"ר ארגון נכי צה"ל, שאמר: "שבענו מהבטחות, נחכה למעשים"

Mako – לכתבה המלאה >>
מאות נכי צה"ל מפגינים מול משרד הביטחון: "נמאס לנו להתחנן"
איציק סעידיאן, נכה צה"ל שהצית את עצמו, עבר ניתוח שמצבו התייצב ונמצא בהתאוששות: "מצבו קשה מאוד, ממשיכים להילחם על חייו" • מאות מפגינים מוחים מול בסיס הקריה בתל אביב וחסמו את נתיבי איילון לשני הכיוונים • אחד המפגינים: "נכי צה"ל שנפגעו קשה והם לא יכולים להשתקם נשארים תמיד בקו העוני"

כאן Kan – לכתבה המלאה >>
מחאת נכי צה"ל | רה"מ: נאשר רפורמה בתוך שבועיים מהקמת הממשלה
אחרי שמאות יצאו להפגין בתל אביב, מארגני מחאת נכי צה"ל נפגשו עם רה"מ • גנץ לנתניהו: יש לכנס את הממשלה בדחיפות כדי לבצע רפורמה מיידית בטיפול בנכי צה"ל • מנכ"ל משרד הביטחון: מדברים על שינוי מהותי, לא עטיפות או יח"צ

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316