pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

סיור נגיש בהר הבית בירושלים

29 מאי

לראשונה: סיור מרגש של נכי צה"ל על כסאות גלגלים בהר הבית בירושלים

כ-20 נכי צה"ל, מרותקים לכיסא גלגלים, יצאו היום (28/5/23) לראשונה לסיור בהר הבית ובכותל המערבי מטעם ארגון נכי צה"ל. את הסיור הוביל מר עמי מיטב, איש שב"כ ואחראי על העיר העתיקה לשעבר.

הסיור, שלווה על ידי מפקד ושוטרי יחידת המקומות הקדושים בירושלים, החל בהר הבית והמשיך ברחבת הכותל המערבי, שם המסיירים פתחו בשירה מרגשת של "התקווה". לאחר מכן הגיעו המסיירים לקרן למורשת הכותל, שאנשיה אירחו אותם למשחק טריוויה על ירושלים ולארוחת צהריים חגיגית. פגישה עם רב הכותל שמואל רבינוביץ' חתמה את הסיור המרגש והמעצים.

ורד יצחקי, יו"ר מחוז ירושלים בארגון נכי צה"ל: "היום פרצנו את הדרך לכך שגם נכים משותקים על כיסאות גלגלים יכולם לבצע את הסיור בכותל בנגישות מלאה ולהינות כאחד האדם מהמקומות הקדושים. אנחנו מודים לקרן למורשת הכותל על האירוח הנפלא ולמפקד הימ"ק ושוטריו שעל אף התקופה המורכבת נרתמו בכדי שנצליח לבצע את הסיור, ומבטיחים לחזור על מנת להמשיך את החיבור בין נכות ונכי צה"ל למורשת ישראל".

יוסי מתתיהו, מנכ"ל ארגון נכי צה"ל: "אנו גאים בפעילות שלנו לחיזוק הקשר בין נכות ונכי צה"ל למורשת ישראל ובמאמצינו להנגיש לנכי צה"ל בכסאות גלגלים אתרים ומקומות לאורכה ורוחבה של המדינה. שמחתי ללוות את נכות ונכי צה"ל מעוררי ההשראה ולחוות יחד איתם את החוויה המעצימה. ארגון נכי צה"ל ימשיך בפעילותו הענפה למען חברי הארגון, בישראל בכלל ובמקומות הקדושים בפרט".

קרדיט צילום: הרצל מורד

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316