pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

לראשונה – בית מאזן לנכות ונכי צה"ל נפגעי פוסט טראומה

20 אוקטובר

ייחודי לנכות ונכי צה"ל המתמודדים עם פוסט טראומה כחלק מיישום הרפורמה

במסגרת יישום רפורמת "נפש אחת" נחנך אתמול 19/10/22 הבית המאזן הייעודי לנכי צהל המתמודדים עם פוסט טראומה שעד כה לא ניתן להם מענה ראוי.

הבית שממוקם במרכז הארץ הוא ראשון מסוגו המהווה לנכי צה"ל המתמודדים עם פוסט טראומה חלופה לאשפוז במחלקה סגורה בבית חולים פסיכיאטרי. הבית מציע תמיכה וטיפול באווירה ביתית, מכילה ועוטפת. בנוסף, יוכלו להשתתף בתוכניות טיפול פרטניות וקבוצתיות מגוונות.

הקמת הבית המאזן לנכי צה״ל המתמודדים עם פוסט טראומה, מגיעה כחלק מיישום המלצות רפורמת "נפש אחת" ושיח משותף עם נכי צה"ל. הוא נבנה בשיתוף פעולה בין עמותת אנוש, ארגון נכי צה"ל ואגף השיקום במשרד הבטחון. "אנוש" העמותה הישראלית לבריאות הנפש, תפעיל את הבית המאזן במרכז הארץ, שיכיל בכל זמן נתון כ-10 נכי צה"ל המתמודדים עם פוסט טראומה ויהווה לחלופה לאשפוז במחלקה הפסיכיאטרית.

רפי כהן צמח מ"מ יו"ר ארגון נכי צה"ל: "הקמת הבית המאזן בשיתוף עמותת אנוש הוא הרחבה חשובה של העבודה הנעשית למען הטיפול בנכי צה״ל והוכחה לפעילות של ארגון נכי צה"ל ומשרד הביטחון למען נכות ונכי צה"ל.
הדרך לטיפול שלם ומלא בנכות ונכי צה"ל המתמודדים עם פוסט טראומה עוד ארוכה, אבל אנחנו צועדים בנתיב הנכון, כשהאחריות הלאומית והערבות ההדדית היא הדלק המניע אותנו, אנו נמשיך לפעול ליישומה המלא של הרפורמה."

כתבות בעיתונות:

maarivlogo

בית מאזן נפתח ברחובות עבור נכי צה"ל עם פוסט־טראומה
קישור לידיעה ב"מעריב" >>

הבית, שיופעל על ידי עמותת אנוש, מעניק טיפול באווירה ביתית למתמודדים עם ההפרעה. בעמותה מבהירים: "אשפוז בבית חולים פסיכיאטרי לא מתאים לכל אדם החווה משבר נפשי"


לראשונה: נפתח בית מאזן המהווה פתרון לנכי צה"ל המתמודדים עם פוסט טראומה
קישור לידיעה במבזק לייב>>

נפתח ברחובות בית מאזן ראשון מסוגו שייתן מענה לנכי צה"ל המתמודדים עם פוסט טראומה. אשפוז בבית חולים פסיכיאטרי כיום, לא מתאים לכל אדם החווה משבר נפשי. הבית מציע תמיכה וטיפול באווירה ביתית, מכילה ועוטפת למתמודדים. בנוסף יוכלו להשתתף בתוכניות טיפול פרטניות וקבוצתיות מגוונות.


במסגרת רפורמת "נפש אחת": היום נפתח לראשונה בית מאזן המהווה פתרון לנכי צה"ל עם פוסט טראומה
קישור לידיעה ב"חדשות כל העולם">>

במסגרת יישום רפורמת "נפש אחת" נפתח היום לראשונה בית מאזן המהווה פתרון לנכי צה"ל המתמודדים עם פוסט טראומה שעד כה לא ניתן להם מענה ראוי.

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316