pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

חבילות מזון – נכי צה"ל למען נכי צה"ל

21 אוגוסט

לקראת חגי תשרי, נכי צה"ל, חיילי צה"ל ומתנדבים התכנסו במרלו"ג עמותת 'לתת' לאריזת חבילות מזון למען כ-1650 נכי צה"ל נזקקים.

אורזים למען נכי צה"ל נזקקים: אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל נמצאת בימים אלו בעיצומו של מבצע אריזות וחלוקה של חבילות מזון לכ-1650 נכי צה"ל נזקקים, בשיתוף עמותת 'לתת' אשר תרמה כמחצית מתכולת החבילה ואת מרלו"ג העמותה לטובת האריזות.

למבצע האריזות שמתקיים בימים אלו התגייסו נכי צה"ל פוסט טראומתיים מקבוצת אחיעד של ארגון נכי צה"ל, יחד עם קצינות ומש"קיות נפגעים מכלל יחידות צה"ל, פצועי צה"ל ומתנדבים נוספים.

אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל בראשות עדי שטראוס תחלק לכ-1650 נכי צה"ל נזקקים. בשנה שעברה לקראת חגי תשרי האגודה חילקה 1500 חבילות והשנה לצערנו ראינו כי הצורך גבר והצטרפו עוד משפחות למעגל הנזקקים.

למבצע האריזות הגיעו יו"ר ארגון נכי צה"ל רפי כהן צמח, יו"ר אגודת הידידים עדי שטראוס ומנכ"ל לתת ערן וינטרוב.

רפי כהן צמח: "מתרגש להיות כאן ולראות את העשייה החשובה הזאת לקראת החגים. תודה לכולכם ובהזדמנות זאת רוצה לאחל בריאות והחלמה מהירה ליו"ר הארגון עידן קלימן".

עדי שטראוס אמר: "אני שמח להיות כאן, זאת הפעם השישית מאז פרוץ הקורונה שאנו יוצאים יחד למבצע אריזת חבילות מזון לקראת החגים, ארגון לתת הם שותפים שלנו והעשייה החשובה שלהם למען אזרחי המדינה מחממת את הלב, מאחל לכל מי שהגיע לארוז איתנו חג שמח ותודה על היוזמה החשובה, אגודת הידידים תמשיך לסייע ולקדם פצועי צה"ל ויחד אתכם הכל אפשרי".

אורלי לוין, פצועת צה"ל, בת 38 מבאר שבע, נפצעה בשנת 2002 בפיגוע ירי: "פרויקט אריזת חבילות מזון הוא פרויקט מדהים, שגרם לי להבין את המילה התנדבות, לתת בחזרה גורם לי סיפוק אדיר שאין לו מחיר, וזה נותן לי רצון לעשות עוד, אני מגיעה לפה מבאר שבע כי זה ממש חשוב לי, הרגע של השמחה שפצוע מקבל חבילה והאושר שלו באותו רגע הוא משהו שגורם לי אושר וסיפוק אדיר".

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316