pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

מקרואטיה לבית הלוחם תל אביב – ביקור ממלכתי

19 דצמבר

השרה לענייני חיילים ותיקים של קוראטיה הגיעה לביקור ממלכתי בבית הלוחם תל אביב

כחלק מפעילותו הענפה של ארגון נכי צה"ל והעומד בראשו עו"ד עידן קלימן – מתקיימים שיתופי פעולה עם ארגוני לוחמים שנפצעו במהלך שירותם הצבאי ממדינות רבות בעולם.

ארגון נכי צה"ל מזמין את הנציגים של הארגונים לביקור בבתי הלוחם, מציג את פעילותו של הארגון – פעילות שנחשבת לאחת הטובות בעולם. כאשר הפעם הגיעה לביקור ממלכתי בבית הלוחם תל אביב – מזכירת המדינה של קרואטיה האחראית על וותיקי מלחמה קרואטים ובני משפחותיהם – הגב' בניק נוונקה (Nevenka Benic).

סיור בבית הלוחם תל אביב

ביום חמישי ה-19/12/2019 אירחו יו"ר הוועד הארצי שמעון נבון ומנכ"ל ארגון נכי צה"ל אבי לרמן – לביקור ממלכתי בבית הלוחם תל אביב את השרה (המזכירה) לענייני חיילים ותיקים של קוראטיה הגב' בניק נוונקה ופמלייתה לסיור הכרות בארגון נכי צה"ל, בית הלוחם תל אביב, מתקני הבית והפעילויות.

השרה בניק נוונקה התרשמה מתערוכת האמנות בכניסה לבית הלוחם, מחדר הכושר המאובזר, מבריכת ההידרותרפיה והבריכה האולימפית, כמו גם, ממטווח הירי.

בנוסף, ביקרה הגב' בניק נוונקה בקיר השמח (Happy Wall) בו מוצגות תמונותיהם של נכי צה"ל צעירי בית הלוחם בפעילויות שונות שעל פניהם חיוך. וכן, צפתה במצגת על פעילות ארגון נכי צה"ל ובתי הלוחם.

בניק נוונקה – מזכיר המדינה

השרה בניק נוונקה אחראית על יישום החוק של ותיקי מלחמה בקרואטיה ומטפלת בזכויותיהם של וותיקי המלחמה הקרואטית, פצועי מלחמה ובני משפחותיהם של ותיקי מלחמה קרואטים הרוגים, כלואים או נעדרים, ניסוח תקנות, תקנות וחוקים אחרים.

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316