pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

מינויים חדשים בארגון נכי צה״ל

12 ינואר

יו״ר ארגון נכי צה״ל עו״ד עידן קלימן הודיע היום על שני מינויים חדשים:

האלוף במיל׳ אליעזר שקדי ישמש בהתנדבות כנשיא הקרן של ארגון נכי צה"ל.

עדי שטראוס ישמש בהתנדבות יו״ר אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל.

האלוף (במיל׳) אליעזר שקדי, בעבר מפקד חיל האוויר ומנכ״ל אל על, ימונה לנשיא הקרן הבינלאומית של כל אגודות הידידים של נכי צה״ל בארץ ובכל העולם.
שקדי שימש בחמש השנים האחרונות יו״ר אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל.

עדי שטראוס, יו״ר שטראוס אחזקות, שכיהן עד עתה כחבר בדירקטוריון אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל, ימונה ליו״ר אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל. 

עידן קלימן, יו״ר ארגון נכי צה״ל: ״אנו מודים לאלוף שקדי ולעדי שטראוס על נכונותם לכהן בהתנדבות בתפקידים החשובים. שניהם אנשים מוכשרים, רבי זכויות ומסורים ביותר ואנו שמחים וגאים על הירתמותם לטובת פצועי צה״ל״.

האלוף שקדי מסר: ״היתה לי זכות גדולה להוביל בהתנדבות בחמש השנים האחרונות את אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל.

היתה לנו זכות לפתח ולהוביל פרוייקטים ערכיים ומשמעותיים עבור הפצועים כמו מסעות ישראלים, טיולי שחרור, מסעות לפולין, תכנית מנטורים, פרוייקטי ספורט שונים, קלנועיות, ובנוסף עזרה בפיתוח והקמת תשתיות משמעותיות עבור הפצועים.

שמחתי לראות את העלאת המודעות והחיבוק של החברה הישראלית לפצועים ולמהלכים שראוי לעשות למענם. 

נענתי לבקשה להוביל כנשיא את הבורד הבינלאומי של אגודות הידידים בארץ וברחבי העולם. אעשה זאת בהתנדבות מלאה ומקווה שנצליח לפרוץ גבולות חדשים עבור הפצועים.

אני רוצה לאחל לעידן קלימן הצלחה גדולה בתפקידו החדש כיו״ר ארגון נכי צהל, ולעדי שטראוס בהובלת אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל״. 

עדי שטראוס מסר כי: ״במהלך מבצע ׳צוק איתן׳, נחשפתי לראשונה למשפחת נכי צה"ל. במשך השש שנים האחרונות, תחת הנהגתם של יואב גלנט, ולאחר מכן אליעזר שקדי, הייתה לי הזכות להוביל ביחד עם הרבה אנשים טובים פרויקטים פורצי דרך למען פצועי צה"ל כמו ׳טיול שחרור׳, ׳מסע ישראלי׳, תוכנית מנטורים, ומסע לפולין. אני רוצה להודות לאליעזר שקדי על התמיכה והחברות ולארגון נכי צה"ל על הזכות להוביל את אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל בשנים הבאות״.

בתמונה: מימין האלוף (במיל׳) אליעזר שקדי, משמאל עדי שטראוס
פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316