pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

טקס חלוקת מלגות בארגון נכי צה"ל 2019

23 דצמבר

הערב, ליל החנוכה נר שני, נדלק אור נהדר בטקס המלגות השנתי בבית הלוחם תל אביב, כמידי שנה בחודש דצמבר מחלק ארגון נכי צה"ל מלגות לימודים ויוצרים לחברות ולחברים.

השנה ייחלק ארגון נכי צה"ל 504 מלגות בסך כולל של כ- 2,150,000 ₪. כל התרומות ניתנו ע"י תורמים פרטיים של אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל. בזכות התורמים המדהימים הללו, יש לנו הזדמנות לעזור לחברי ארגון נכי צה"ל ללמוד ולשקם את חייהם ולטפח את כישוריהם ולהגשים את שאיפותיהם.

יו"ר ארגון נכי צה"ל עו"ד עידן קלימן מסר כי בכוונתו לעודד את פצועי צה"ל חברי וחברות הארגון להשתקם בלימודים ובספורט ובכוונתו לדאוג להגדיל את מספר המלגות וגובה התרומות.

טקס חלקות מלגות בתל אביב

היום ה- 23 בדצמבר 2019, נר שני של חנוכה נערך טקס חלוקת מלגות לחברי וחברות ארגון נכי צה"ל בתל אביב בהשתתפות יו"ר מחוז תל אביב יפו והמרכז קובי יצחק ובהנחייתו של טל דנציגר.

במהלך הטקס חולקו כ- 120 מלגות (110 מלגות לימודים ו- 10 מלגות יוצרים) ונאמו התורמים, מנהלי קרנות וכן יו"ר ועדת המלגות בתל אביב דודו גלבוע שאמר כי "פסימיסט רואה קושי בכל הזדמנות ואופטימיסט רואה הזדמנות בכל קושי"

בטקס השתתפו חמישה מוזיקאים תלמידי תיכון חדש בהרצליה שהגיעו בהתנדבות לנגן ולשיר. התלמידים ניגנו על קלידים, תופים, גיטרה חשמלית, גיטרה בס ושירה בניהולו של קובי סלומון מנהל המגמה.

במהלך החודש יחולקו מלגות בכל המחוזות: חיפה והצפון, ירושלים, השפלה ובאר שבע.

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316