pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

הצדעה והוקרה לפצועי שירות הביטחון הכללי

22 נובמבר

אירוע הוקרה לפצועי שירות הביטחון הכללי, נערך לראשונה בבית הלוחם בתל אביב, בהשתתפות ראש השב״כ, משרתי ובכירי השב״כ ויו״ר ארגון נכי צה״ל.

היום (ב׳) 22/11/21, נערך אירוע ראשון מסוגו בבית הלוחם בתל אביב, ביוזמת ארגון נכי צה״ל ובמסגרת יום ההוקרה לפצועי ופצועות מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה.

במסגרת האירוע, התכנסו משרתי השב״כ בעבר ובהווה, שנפצעו בעת שירותם, לאירוע הוקרה מיוחד, שהעלה על נס את תרומתם של משרתי שירות הביטחון הכללי לביטחון ישראל וסיפר את סיפורי פציעתם בעת מילוי תפקידם.

במהלך האירוע, שנערך במעמד ראש שירות הביטחון הכללי רונן בר, יו״ר ארגון נכי צה״ל עידן קלימן, בכירי ומשרתי השב״כ וראשי ארגון נכי צה״ל, סיירו אנשי שירות הביטחון הכללי בבית הלוחם ושמעו על פעילותו השיקומית, התרבותית והספורטיבית של המקום למען פצועי ופצועות צה״ל ובני משפחותיהם.

לאחר מכן התכנסו משרתי השב"כ ושמעו מפי משרתים בעבר ובהווה על חוויותיהם ופציעתם במהלך מילוי תפקידם.

ראש שירות הביטחון הכללי רונן בר אמר במהלך האירוע כי: ״כבוד גדול לנו שהבית של הלוחמים מארח אותנו.
לא סתם יום ההוקרה לפצועי מערכת הביטחון פוגש אותנו אתמול, בתאריך העברי של כ״ט בנובמבר להזכיר לנו שהתקומה, העצמאות, הביטחון והחופש לא נקנו רק במאמץ מדיני וצבאי אלא הם מלווים במחיר נפשי לא פשוט, והוא אינו מחיר חד פעמי, זה מאבק יומיומי ואני מקווה שאנחנו כארגון מצליחים לעשות את המעט כדי לסייע בכך.
זהו יום של הבעת הערכה לאלה שהקריבו בגופם ובנפשם, הם נמצאים כאן היום וממשיכים לתרום לביטחון מדינת ישראל ולהצלת חיי אדם״.

יו״ר ארגון נכי צה״ל עו"ד עידן קלימן הדגיש בפני משרתי השב"כ כי בית הלוחם וארגון נכי צה״ל הוא גם ביתם, לכל דבר ועניין.
״אנחנו שמחים וגאים לקיים את האירוע הייחודי, המוקיר את תרומתם של משרתי השב״כ. אתם, משרתי השב״כ חלק מארגון נכי צה״ל והייתי רוצה לראות אתכם משתלבים באופן מלא וטבעי בפעילויות ובהנהגת הארגון״.

קרדיט: תקשורת שב״כ

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316