pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

הישג לארגון נכי צה"ל – אושרה הרפרומה באגף השיקום!

9 מאי

אחיותיי ואחיי, פצועות ופצועי צה״ל וכוחות הביטחון,

אני גאה ומתרגש לבשר לכם על אישור רפורמת "נפש אחת" היום על-ידי ממשלת ישראל בהובלת ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, שר הביטחון, מר בני גנץ, שר האוצר, מר ישראל כץ, והשר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, מר מיכאל ביטון.

לשמחתי הרפורמה אושרה פה אחד וללא הסתייגויות.
מאז כניסתי לתפקיד, יחד עם הנהגת הארגון, נאבקנו על מנת להעלות את הנושא הטיפול הלקוי בנכי צה"ל לסדר היום הציבורי, נפגשנו באופן תדיר עם בכירי משרד הביטחון ומקבלי ההחלטות והפעלנו לחץ בלתי פוסק להקמת ועדת האלוף (במיל') אייל בן ראובן.

מאמצנו נשאו פרי ועל בסיס עבודתנו בשנתיים האחרונות, לרבות במסגרת דו"ח ועדת בן ראובן, גיבשנו בשבועות האחרונים את רפורמת ״נפש אחת״.
רפורמת ״נפש אחת״ שהוגשה היום על ידי שר הביטחון ואושרה על ידי ממשלת ישראל מהווה פריצת דרך ביחס המדינה בכלל ואגף השיקום במשרד הביטחון, בפרט אליכם פצועות ופצועים יקרים. אני יודע שאתם בדיוק כמוני רוויים בהבטחות שלא קויימו, אך אני מבטיח שהפעם לא נשקוט עד אשר הרפורמה תיושם במלואה.

הרפורמה שמגיעה עם משאבים מתאימים בהיקף של מאות מיליוני שקלים וחשוב מכך, עם לקיחת אחריות על המצב העגום אליו הגענו, מכילה שינוי אדיר בעולם הטיפולי של פצועות ופצועי צה"ל, הן לפצועים הפיזיים והן לפצועי הנפש – אנחנו לא שקופים יותר!

כעת, מיד לאחר אישור הממשלה, הגיע הזמן למעשים נוספים ולא לדיבורים. זמן ליישום המתווה, שינוי המערכת ושיפור השירות, כאשר צרכי הפצוע הם במרכז.

אנו, ארגון נכי צה"ל, מהנהגת הארגון ועד אחרון הפצועים, נעמוד על כך שהרפורמה תיושם במלואה. נמשיך לפעול לילות כימים, כדי שאף פצוע ששב משדה הקרב לא יישאר מאחור ויזכה ליחס הראוי, לטיפול המיטבי, לכבוד וההוקרה להם הוא זכאי.

שלכם,
עידן קלימן יו"ר ארגון נכי צה"ל

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316