pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

במלאת 48 שנים למלחמת יום הכיפורים

6 אוקטובר

ארגון נכי צה"ל מרכין ראש ומתייחד עם זכר הנופלים ומצדיע לפצועי המלחמה הרבים

עידן קלימן, יו"ר ארגון נכי צה"ל: "ביום הזה אנחנו, פצועי צה"ל מכל מערכות ישראל, מצדיעים ללוחמי 73' ומעלים על נס את גבורתם ואת תרומתם העצומה לשלומה וביטחונה של מדינת ישראל. ארגון נכי צה"ל היווה כוח משמעותי בשמירה על העורף והחזית בזמן המלחמה ובסיוע הן לפצועים, הן לצה"ל והן למערכת הבריאות בשעת המשבר".

yomkipur2

היום לפני 48 שנים נפתחה מלחמת יום הכיפורים, המלחמה הקשה והעקובה מדם בתולדות מדינת ישראל.
במלאת 48 שנים למלחמה, ארגון נכי צה"ל מרכין ראש ומתייחד עם זכר הנופלים ומצדיע לפצועי המלחמה הרבים, שהקריבו את היקר מכל.

עידן קלימן, יו"ר ארגון נכי צה"ל: "ביום הזה אנו מצדיעים ללוחמי 73' ומעלים על נס את גבורתם ואת תרומתם העצומה לשלומה וביטחונה של מדינת ישראל. לארגון נכי צה"ל הייתה תרומה נכבדת בזמן המלחמה. אלפים מחברי הארגון, שנמנע מהם להילחם בקו האש, מצאו דרך להירתם למאמץ הכולל בכל דרך אפשרית. לאחר הפעילות הראשונית התפנו חברי החוליות מטעם הארגון לטיפול אישי בפצועים. כל נכה חבר הארגון אשר השתתף בפעילות, אימץ קבוצת נפגעים בהתאם לסוג נכותם והקשר הפך לאישי וישיר.

המתנדבים שהו שעות ארוכות ליד מיטות הפצועים וסיפרו את סיפור פציעתם. הם עודדו את הפצועים ואת בני המשפחה והפיחו בהם תקווה באמצעות דוגמא אישית וסיפורי השיקום הפרטיים. בית ההבראה של נכי צה"ל, בית קיי, מילא תפקיד רב ערך, בקליטת פצועי מלחמת יום הכיפורים לתקופת החלמה – עם צאתם מבית החולים. בבית קיי חיכה לפצועים סגל מיומן. באמצע המלחמה החלימו כ- 200 איש במקום. פרט לטיפול רפואי-פיזיותרפי, הועסקו הפצועים בריפוי בעיסוק, ספורט, חוגים שונים ובידור.

אני גאה בלוחמי צה"ל, גאה בפצועי צה"ל וחש גאווה רבה על פעילותו החשובה של ארגון נכי צה"ל בזמן המלחמה ולאחריה. יהי זכרם של הלוחמים שנפלו במלחמה".

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316