pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

ביקור ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד בבית הלוחם ת"א

14 מרץ

ראש האופוזיציה ויו"ר תנועת יש עתיד ח"כ יאיר לפיד ביקר הבוקר, יום א' (14/3) בבית הלוחם ונפגש עם יו״ר ארגון נכי צה״ל, עו"ד עידן קלימן ועם מנכ״ל הארגון, אבי לרמן.

לפיד אמר במהלך הביקור: ״אני אחרי ביקור בבית הלוחם עם האנשים המופלאים האלה פה על ידי, נכי צה"ל, המתמודדים לא רק עם פציעה, לא רק עם שיקום, לא רק עם קשיים של סבל פיזי, אלא גם עם מדינה שהחליטה שזה לא עניינה ועם אגף שיקום שפשוט שומט את החוב המוסרי שיש לכולנו לנכי צה"ל. צריך לוודא שהנושא יטופל שהתקציבים החסרים יגיעו, שמדינת ישראל תתנהג לחיילי צה"ל כמו שמגיע לאנשים שהקריבו בשבילה את כל מה שיקר להם וחשוב״.

במהלך הביקור סקר קלימן בפני לפיד את הבעיות הקשות בפניהן ניצבים נכי צה״ל, בכל קשור בטיפול בנכי צה"ל על ידי אגף שיקום במשרד הביטחון.

עו"ד עידן קלימן, יו״ר ארגון נכי צה״ל: ״אנחנו מברכים על ביקורו של יו״ר יש עתיד יאיר לפיד בבית הלוחם היום. אין טוב ממראה עיניים וממשמע אוזניים, בשביל להבין עם אלו עוולות נוראיות מתמודדים נכי צה״ל מידי יום ביומו, בבואם לקבל את הטיפול והיחס הבסיסי מאגף שיקום נכים במשרד הביטחון. אנו קוראים לכל מקבלי ההחלטות, מימין, משמאל ומהמרכז, להעמיד את הטיפול בנכי צה״ל ופתרון הבעיות הקשות איתם מתמודדים מול משרד הביטחון ואגף שיקום – בראש סדר היום״.

צילום וידאו: ארגון נכי צה״ל
צילום תמונה: אלעד גוטמן

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316