pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

ביקור השר מיכאל ביטון בבית הלוחם ת"א

7 אוגוסט

השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון בסיור בבית הלוחם בתל אביב: "יש לנו חוב מוסרי אל נכי צה"ל על שהקריבו את גופם ונפשם למען ביטחון מדינת ישראל. אני כל כולי רתום למענם".

אתמול (יום ה' 6.8.2020) ערך השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון, ביקור ראשון בתפקידו בבית הלוחם בתל אביב. במהלכו, סייר השר ביטון במתחם מרכז הספורט, נפגש עם המשתקמים וקיים דיון בנושא הטיפול על ידי המערכות בנכי צה"ל עם יו"ר ארגון נכי צה"ל, עידן קלימן ונציגים נוספים.

השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון, אמר במהלך הסיור:"יש לנו חוב מוסרי אל נכי צה"ל על שהקריבו את גופם ונפשם למען ביטחון מדינת ישראל. התרגשתי עמוקות לפגוש ובעיקר לשמוע, את המשתקמים בבית הלוחם – שכל אחד ואחת מהם, הצעירים, הצעירות והמבוגרים יותר, הוא עולם ומלואו. לכל אחד יש סיפור אישי קשה, כואב ומצמרר. חלקם נפגעו בפעילות מבצעית או במהלך אירועי טרור, אחרים בתאונות ואסונות – לכולם אנו חייבים ומחויבים. אני רתום למענם של נכי צה"ל ואפעל בנחישות בכל כוחי בכדי שמערכת הביטחון וממשלת ישראל, יוכלו לעשות את המוטל עליהן מוסרית וערכית, וידאגו לשקם ולטפל, לסייע ולהנגיש, ובעיקר לפעול בסבלנות ורוחב לב כלפיהם."

עידן קלימן, יו״ר ארגון נכי צה״ל, ציין: ״אנחנו מברכים על ביקורו של השר לנושאים אזרחיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון, היום בבית הלוחם בתל אביב. בפני השר הוצגו האתגרים הרבים איתם מתמודדים נכי צה״ל, ובראשם מערכת היחסים הקשה והמורכבת של נכי צה״ל עם משרד הביטחון, האמון על הטיפול בהם. בפני השר הוצגה גם הפעילות השיקומית הענפה והייחודית המתבצעת בבתי הלוחם. אנו תולים בשר ביטון תקוות רבות בכל הקשור בביצוע הרפורמה העמוקה הכה נדרשת באגף שיקום נכים במשרד הביטחון, למען שלומם ורווחתם של נכי צה״ל״.

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316