pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

אייטם בתוכנית הבוקר של "העולם הבוקר"

6 מאי
נכים למען נכים

נכים למען נכים: מבצע אריזות מזון לנכי צה"ל הנזקקיםבעקבות משבר הקורונה התארגנה אגודת הידידים של נכי צה"ל יחד עם הארגון במבצע תרומת אריזות מזון לנכי צה"ל. את המוצרים ארזו וחילקו נכי צה"ל בעצמםhttps://s.reshet.tv/2zi3z00

Posted by ‎העולם הבוקר‎ on Wednesday, May 6, 2020

נכים למען נכים: מבצע אריזות מזון לנכי צה"ל הנזקקים

בעקבות משבר הקורונה התארגנה אגודת הידידים של נכי צה"ל יחד עם הארגון במבצע תרומת אריזות מזון לנכי צה"ל. את המוצרים ארזו וחילקו נכי צה"ל בעצמם.
מאת: רשת 13פורסם: 6/5/2020

בצל משבר הקורונה התארגנה אגודת הידידים של נכי צה"ל יחד עם הארגון במבצע תרומת אריזות מזון לנכי צה"ל נזקקים. בעזרת תרומות נאספו מוצרים אותם ארזו וחילקו נכי צה"ל בעצמם יחד עם מתנדבי הארגון תחת הכותרת – "נכים למען נכים".
אתנו באולפן שמעון נבון ובן עטיה:

שמעון : "אני יו"ר הוועד הארצי של ארגון נכי צה"ל ואני נכה צה"ל בעצמי. נפצעתי באינתיפאדה הראשונה בשנת 88', הייתי בגולני", מספר שמעון נבון. "אנחנו בארגון עושים המון פעילויות בשגרה למען נכי צה"ל ובכלל, אבל עכשיו בעקבות המצב שנוצר בקורונה היה ברור לנו שאנחנו חייבים להירתם ולעזור לנכי צה"ל שידם אינה משגת, ושבמיוחד בימים האלה המצב שלהם לא פשוט. אספנו את החבר'ה בארגון, שהם נכי צה"ל בעצמם ואין דבר יותר יפה מזה שהם נרתמים למען הנכים, כי הם יודעים בעצמם כמה זה קשה והערבות ההדדית פה מרגשת מאוד".

"אני נכה צה"ל, נפצעתי באינתיפאדה השנייה, הייתי במצב קשה מאוד, ממש במוות קליני, ואחרי שיקום ארוך חזרתי להיות לוחם", מוסיף בן עטיה. "היום אני מתנדב במילואים בצה"ל וגם במשטרה. בשנה שעברה פנה אלי עדי שטראוס, שתורם המון לארגון נכי צה"ל וביקש ממני להצטרף לטיול להודו של נכי צה"ל, כסוג של 'מנטור', בגלל הניסיון האישי שלי, כמובן שהסכמתי. נוצר לנו שם בטיול חיבור מדהים ולאחרונה בעקבות המצב, עדי שטראוס החליט להרים את הכפפה, הוא פתח קבוצת ווטסאפ עם כל החבר'ה שהיו בטיול ונוספים וככה התחיל בעצם המיזם הזה ואנחנו מיד נכנסנו לתוך זה, היה ברור לנו שנתרום כל מה שאנחנו יכולים"

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316