pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

איגרת שר הביטחון לראש השנה

21 ספטמבר

אגרת שר הביטחון, בני גנץ לקראת ראש השנה, תשפ"ג:


ראש השנה תשפ"ג

נכי ופצועי צה"ל היקרים,
אנו עומדים בפתחה של שנה חדשה, שנת תשפ"ג.

לפני למעלה משנה יצאה לדרך, בהנחייתי, רפורמת "נפש אחת", רפורמה שהיא מהפכה כוללת בשירות והטיפול בנכי צה"ל ובמבקשי ההכרה. משרד הביטחון בהובלת אגף השיקום ובשיתוף ארגון נכי צה"ל, קידם שורה ארוכה של שירותים חדשים, הטבות וזכויות למענכם. בפתח הרפורמה, הפסקנו לבדוק את הרקע של לוחמים שניגשים לוועדות הרפואיות, הנטל הבירוקרטי בשער הכניסה צומצם באופן משמעותי ואף השקנו מערך ייעודי, "בידיים טובות" שילווה את מבקשי ההכרה מהגשת הבקשה ועד להשלמת ההליך, ללא כל תמורה.

לנגד עינינו עומדת החובה המוסרית לתת לכם את הביטחון, את השקט והמעטפת התומכת להתרכז בשיקום. משימתנו עדיין לא הסתיימה, הדרך לשם עוד ארוכה אך רוחות השינוי ניכרות היטב במשרד הביטחון ובאגף השיקום ומחזקות את התחושה כי אנחנו בדרך הנכונה.

אני עוקב מקרוב אחר הנעשה באגף השיקום, יחד עם ההנהלה המצוינת של משרד הביטחון, מבקר במחוזות ומקיים שיחות רבות איתכם, נכות ונכי צה"ל. בחודשים האחרונים אף עשינו שינוי היסטורי כשהרחבנו את ההכרה בצוללי הקישון. כמו כן, בימים אלו אני פועל לקידום השלמת החקיקה בתחומי הדיור והרכב.

אתם נכות ונכי צה"ל היקרים, אשר בעת שירותכם למען המדינה נפצעתם בגופכם ובנפשכם, ראויים לקבל בחזרה מהמדינה כל סיוע אותו תצטרכו. אני אמשיך להיאבק למענכם בכל עת ומשרד הביטחון ימשיך לעמוד לצדכם במסע השיקום.

אני מבקש לברך אתכם ואת בני משפחותיכם ולאחל לכם שנה טובה – שנת ביטחון, בריאות איתנה, התחדשות ועשייה פורייה.

בברכת שנה טובה,
בנימין גנץ
שר הביטחון

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316