pas artical

חדשות ספורט הנכים

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

לוחמים על אופניים: כמאה נכי צה"ל השתתפו במרוץ "סובב טורקי" תל אביב

18 אוקטובר

נכי צה"ל רוכבי אופני ידיים מכל בתי הלוחם בארץ לקחו חלק במרוץ אופנים בחסות חברת שטראוס

היום (יום שישי ה-18/10/19) רכבו כמאה נכי צה"ל מבתי הלוחם ת"א, חיפה וירושלים יחד עם מתנדבים, במירוץ האופניים 'סובב טורקי תל-אביב' במקצים של 20, 40 ו-60 ק"מ.
מרבית הרוכבים שייצגו את ארגון נכי צה"ל במירוץ הם נכי צה"ל קשים – שנפצעו בזמן שירותם הצבאי ונותרו משותקים. מדובר בספורטאים שלוקחים חלק מקבוצות רוכבי אופני ידיים שמתאמנים במהלך כל השנה בבתי הלוחם.

נבחרת הרוכבים של ארגון נכי צה"ל
מטעם נבחרת הרוכבים של ארגון נכי צה"ל השתתף עמית חזאי אשר נמנה עם סגל הנבחרת לאליפות העולם הפראלימפי אשר מתמודדת לאולימפיאדת טוקיו 2020 וכן הרוכב הוותיק קובי לאון שזכה במדלית כסף באולימפיאדת לונדון.

קבוצת שטראוס עלית שבבעלותה המותג קפה עלית העניקה את החסות הראשית למירוץ. קבוצת שטראוס עילית היא אחת החברות בארץ שמאמצות את אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל ועל כן המשתתפים זכו לאירוח חם, יפה ומכבד של קפה עלית-שטראוס.

נכי צה"ל הנם שווים בין שווים
עידן קלימן, יו"ר ארגון נכי צה"ל אמר בתום המירוץ: "נכי צה"ל הינם שווים בין שווים, על אף המגבלות הפיזיות. מירוץ סובב טורקי ת"א הוא רק אירוע אחד בו נכי צה"ל פורצים גבולות ומראים שאין דבר כזה אי אפשר.
בכל יום, בעזרת בתי הלוחם, אנו רואים איך ניתן להגשים כל חלום, גם אחרי הפציעה.
אני גאה במשתתפים ומצפה כבר לאירוע הבא בו נכי צה"ל יוכיחו שוב כי השמיים הם הגבול…"

מאיר כרמון, רכז תחום האופניים בארגון נכי צה"ל:
"המשתתפים הוזנקו כל אחד לפי יכולתו למקצים השונים. עבור נכי צה"ל זו הכנה מצוינת לקראת מסע "אומץ בתנועה" – מסלול רכיבה על אופנים למשך 5 ימים ופצועי צה"ל מכל בתי הלוחם ישתתפו בו"
מירוץ "סובב טורקי" היה מרשים, השתתפו בו עשרות אלפי רוכבים ומאות פצועי צה"ל. אנו מודים לחברת עלית-שטראוס על האירוח המחבק".

צילום: קרן איזיקסון – ההתאחדות הישראלית לספורט נכים

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316