pas artical

חדשות הארגון

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים

דוח מבקר המדינה -היבטים בפעילות ארגון נכי צהל

21 ספטמבר

משרד מבקר המדינה ערך במשך למעלה משנתיים וחצי ביקורת בארגון נכי צה"ל במהלכה נבדקו בין היתר מצבו הכספי של הארגון והתנהלותו בתחומי פעילותו המגוונים.

היום פורסם דוח מבקר המדינה 69א', ואנו גאים לעדכן כי הדוח משקף את ניהולו התקין, המקצועי והאחראי של הארגון על ידי הנהגתו הנוכחית. בדוח מציין מבקר המדינה את הארגון לחיוב, בין היתר, על תיקון ליקויים מדוחות קודמים.

בנוסף, קובע מבקר המדינה אמירה נחרצת באשר למצבו הכלכלי האיתן של הארגון (ציטוט) "משרד מבקר המדינה מציין כי מניתוח הדוחות הכספיים של הארגון עולה כי במועד סיום הביקורת (נובמבר 2017) היו בידי הארגון נכסים הניתנים למימוש בהיקף של כ – 94 מיליון ₪, היקף כספי הגדול משמעותית מהתחייבויותיו השוטפות של הארגון".

ההערות הספורות והמינוריות שנמצאו על ידי משרד מבקר המדינה, תוקנו בחלקן עוד במהלך הביקורת ויתרתן תטופלנה בחודשים הקרובים.

לצערנו, יהיו מי שינסו לסלף את הממצאים תוך הצגת עובדות שאינן נכונות, ציטוט מגמתי ומסולף מתוך הדוח ופרשנות מעוותת של ממצאי הדוח.

בטוחנו כי מי שטובת נכי צה"ל ושיקומם לנגד עיניו, ידע להבין את הדברים כהווייתם ולא ילך שולל על ידי אנשים המנסים לקדם אינטרסים אישיים שלהם על חשבון שיקומם של נכי צה"ל בארגון הקדוש הזה.

על מנת שכל אחד יוכל לראות את הדוח במלואו בשקיפות מלאה מצורף לינק לדוח עצמו.

כמו כן, מצורפת לעיונכם ההתייחסות שניתנה על ידי ארגון נכי צה"ל למשרד ראש הממשלה באשר לליקויים המינוריים שנמצאו בדוח מבקר המדינה

לחצו לצפיה בקובץ – ביקורת מעקב מורחבת-התייחסות ארגון נכי צה"ל >>

לחצו לצפיה בדוח המלא >>

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

שמואל ברקאי 49, אפקה, (בית הלוחם) תל־אביב , ת.ד. 39262
03-6461600
03-6421316